Reklamační řád

Záruka a reklamační řád

Záruční doba na výrobní vady u nás zakoupených produktů je 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  • poškození zboží při jeho přepravě – nutno řešit s přepravcem
  • poškození zboží neodbornou manipulací a zacházením, použití v rozporu s obecně platnými zásadami pro daný druh zboží
  • použití zboží v podmínkách, pro které není určené nebo které neodpovídá jeho parametrům
  • poškození zboží působením živlů
  • poškození nadměrným zatěžováním

Postup při reklamaci:

Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem. Po té zašlete zboží se všemi doklady na naši adresu, pokud možno v originálním obalu. Součástí reklamace musí být písemné sdělení důvodu reklamace – přesný popis.

V případě oprávněné reklamace vadu na zboží odstraníme nebo zboží vyměníme, popřípadě vrátíme částku na zboží ihned po vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Reklamované zboží nám neposílejte na dobírku.



Zlín 2010-07-21


GANAS spol. s.r.o.
Hlavničkovo nábřeží 5362
76001 Zlín
Vedoucí obchodního úseku
Tomáš Kotek
Tel.: 577 522 512
Mob.: 737 540 392
Obchodní zástupce
Jaroslav Valchář
Mob.: 730 122 296
Fakturační oddělení
Tel.: 577 523 136
Pracovní doba
PO - PÁ: 6:00h - 14:00h



Přidejte svůj e-mail k odběru


se zpracováním osobních údajů

Zadejte e-mail, který chcete vyřadit: