Obchodní podmínky

Všeobecné podmínky

  • Veškeré objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami i reklamačním řádem internetového obchodu a že s nimi souhlasí
  • Pro bezproblémové vyřízení objednávky je nutné do objednávkového formuláře uvádět přesné a pravdivé údaje
  • Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího v okamžiku zaplacení kupní ceny a jeho převzetím
  • Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro případné ověření nebo upřesnění objednávky, pokud jde např. o nejasné nebo nepřesné údaje, apod.
  • V situacích, které neupravují tyto všeobecné obchodní podmínky se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými právními úpravami, především Občanským a Obchodním zákoníkem

Jak se orientovat v našem internetovém obchodě

V levé části obrazovky se nachází menu s jednotlivými kategoriemi výrobků. Kliknutím (výběrem) požadované kategorie se následovně zobrazí její podkategorie nebo finální nabídka nabízených výrobků. Výběrem daného výrobku se potom zobrazí jeho popis, rozměry, fotografie nebo nákres a cena. Jestliže se jedná o výrobek o různých délkách, zobrazí se i výběr těchto délek.Když se rozhodnete výrobek zakoupit, označte požadovanou délku (jenom u vázacích prostředků), počet kusů a vložte do košíku. V košíku potom můžete počet kusů navýšit dle potřeby a dát akci „přepočítat“. Dále je možnost dle potřeby vyplnit dotaz na upřesnění zboží (jen u vázacích prostředků). Cena se tak navýší o případný příplatek za doplňky, který se nepromítne v celkové ceně – výši tohoto příplatku Vám sdělíme v potvrzení objednávky.
Když s nákupem skončíte a rozhodnete se objednat vybrané zboží, jednoduše v košíku vyberete způsob dopravy a platby a potom zvolíte možnost „objednat“. Zobrazí se Vám formulář, který vyplníte a objednávku potom odešlete. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou, ve které je poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů.

Dodací podmínky

- objednané zboží bude vyexpedováno dle termínů uvedených v nabídce u jednotlivých druhů zboží.
- místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce (není-li v poznámce uvedeno jinak)
- objednané zboží je možné si vyzvednout osobně, nechat zaslat na dobírku poštou nebo přepravníslužbou na dobírku. Platbu na fakturu po odebrání zboží je možné poskytnout pouze stálým
odběratelům
- cena přepravného závisí na hmotnosti zásilky a přepravní vzdálenosti. Cena poštovného při zaslání
poštou bude zahrnuta do daňového dokladu, cenu při dopravě přepravní službou zákazník zaplatí při
odběru zboží přepravci.
- ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad – faktura (slouží současně jako záruční list),
dodací list, osvědčení nebo na požádání prohlášení o shodě výrobku

Ceny

Všechny ceny uváděné v e-shopu jsou smluvní a vždy bez DPH, dopravného a balného. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen i v průběhu roku bez předchozího upozornění.
Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo podle §53 odst. 6 zák.č.40/1964 Sb. (Obč.zákoník) odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, vrátit zpět v uvedené lhůtě (rozhodující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku nejpozději do 14-ti dnů. Toto vše proběhne po předcházející dohodě kupujícího s prodávajícím. Náklady spojené s dopravou se nevracejí.
V případě, že vrácené zboží bude vykazovat známky užívání, poškození nebo opotřebení, nelze zboží považovat na nepoužité. V takovém případě nelze uplatnit možnost vrácení zboží prodávajícímu a toto zboží bude kupujícímu zasláno zpět na jeho náklady.
Dále toto odstoupení od smlouvy platí pouze v případě, že se jedná o výrobek z běžné nabídky, nevztahuje se na výrobky s atypickými parametry neuvedené v běžné nabídce.

Výměna zboží

V případě potřeby (např. nevhodná nosnost) Vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě vyměníme opět za předpokladu, že se jedná o výrobek z běžné nabídky. Nelze vyměnit zboží s atypickými parametry neuvedené v běžné nabídce.

Záruka a reklamační řád

Záruční doba na výrobní vady u nás zakoupených produktů je 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- poškození zboží při jeho přepravě – nutno řešit s přepravcem
- poškození zboží neodbornou manipulací a zacházením, použití v rozporu s obecně platnými zásadami
pro daný druh zboží
- použití zboží v podmínkách, pro které není určené nebo které neodpovídá jeho parametrům
- poškození zboží působením živlů
- poškození nadměrným zatěžováním

Postup při reklamaci

Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem. Po té zašlete zboží se všemi doklady na naši adresu, pokud možno v originálním obalu. Součástí reklamace musí být písemné sdělení důvodu reklamace – přesný popis.
V případě oprávněné reklamace vadu na zboží odstraníme nebo zboží vyměníme, popřípadě vrátíme částku na zboží ihned po vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
Reklamované zboží nám neposílejte na dobírku.

Zlín 2010-07-21


GANAS spol. s.r.o.
Hlavničkovo nábřeží 5362
76001 Zlín
Vedoucí obchodního úseku
Tomáš Kotek
Tel.: 577 522 512
Mob.: 737 540 392
Obchodní zástupce
Jaroslav Valchář
Mob.: 730 122 296
Fakturační oddělení
Tel.: 577 523 136
Pracovní doba
PO - PÁ: 6:00h - 14:00h



Přidejte svůj e-mail k odběru


se zpracováním osobních údajů

Zadejte e-mail, který chcete vyřadit: